home Služby Jak probíhá stěhování firmy

Jak probíhá stěhování firmy

Nejenom klasické byty je dnes možné jednoduše a rychle přestěhovat. Nic neobvyklého není ani stěhování firmy do lepších, lépe vyhovujících prostor. Pokud vás tento postup v budoucnu čeká, je dobré podívat se na to, jak probíhá stěhování firmy a jaké jsou jednotlivé kroky, které je nutné během tohoto postupu realizovat.

Příprava je základ

Bez ní se žádné stěhování firmy rozhodně neobejde. Na přípravu je třeba myslet zhruba už jeden měsíc před tím, než dojde k samotné akci. V tuto chvíli byste měli mít jasno o tom, kdy bude stěhování probíhat, jak bude trvat, jakým způsobem bude provoz omezen a na co se zaměříte jako první a co naopak ustoupí do pozadí. Myslete také na to, že s přípravou souvisí i oslovení konkrétní stěhovací firmy. Ne vždy je dobrou volbou realizovat vše svépomocí. A pokud už ano, je dobré stěhovací firmu oslovit alespoň proto, že může nabídnout praktické konzultační služby.

Pevně dané termíny jsou nezbytné

Zhruba dva týdny před hlavní událostí by již mělo být vše jasné a vy byste měli mít jasno i o termínech toho, jak a kdy bude stěhování firmy probíhat. Konkrétně budete znát nejenom den, kdy ke stěhování dojde, ale měli byste mít jasno také o tom, v kolik hodin se začne a co bude v rámci jednotlivých časových intervalů stěhováno na dané místo. Právě konkrétní a již pevně potvrzené termíny jsou nezbytností z toho důvodu, že budete moci přesně vědět, jaké služby vaší firmy budou v jakém období mimo provoz a kdy nebudou fungovat jednotlivá oddělení . Budete moci o tom informovat své zákazníky, kteří tak budou vědět, že nejde o nic neplánovaného. Pokud jde o volbu termínu, je ideální volit takovou, která bude spojena s tím, kdy je ve vaší firmě největší klid. Obvykle to jsou právě víkendové dny.

Vše připravte k přesunu

Zhruba týden před samotnou stěhovací akcí by mělo dojít k tomu, že se začnou všechny věci určené k převozu postupně balit. Zde je možné využít služeb stěhovací firmy, která poskytne krabice, popisné štítky a řadu dalších věcí. Stejně tak může pomoci také s dostupností lidí, kteří se budou na správném balení podílet. Důležité je v rámci příprav postupovat tak, aby nejdříve byly baleny všechny potřebné firemní věci a ve finále až ty, které musí sloužit do poslední minuty . Jako první tak je možné zabalit třeba různé účetní a jiné dokumenty, které jsou uloženy ve skříních. Jako poslední se vypínají počítače zaměstnanců, na kterých do posledního dne pracují. Samotná příprava k přesunu by měla být spojena také s označením toho, co je běžná součást firmy a co jsou citlivé věci, které by se rozhodně neměly dostat do cizích rukou. Takové budou převážet jenom určené osoby. V rámci profesionálního stěhování se dnes využívají různé bezpečnostní boxy se zámky a plombami.

Samotný přesun

V plánované dny dojde k samotnému stěhování firmy. Tedy k naložení důležitých věcí, převozu na místo a jejich vybalení. Zde platí, že první jsou převáženy všechny nezbytné věci, u kterých je třeba co nejrychlejší zprovoznění – viz zmíněné počítače . Na závěr jsou převáženy méně potřebné věci, jako tištěná dokumentace a mnoho dalšího. Poté, co je vše na místě, už může docházet k průběžnému a postupnému vybalování a průběžnému úklidu.

Profesionál pomůže

Pokud má dojít ke stěhování firmy skutečně efektivně, není od věci využít služeb profesionálů. Důležité jsou hlavně jejich zkušenosti, lidské zdroje, i materiální pomoc, díky čemuž dojde k přetěžování, které bude rychlé, a pro firmu jako takovou i téměř bez práce. Zvláště v situacích, kdy se jednotliví zaměstnanci budou muset věnovat své práci a nelze je tedy využít jako pomocnou sílu při všech manuálních činnostech od balení po vybalování.

Spread the love
  •  
  •  

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

eighteen − seventeen =