home Ekonomika Sídlo Firmy – Snadnější začátky s Virtuální Kanceláří

Sídlo Firmy – Snadnější začátky s Virtuální Kanceláří

Získat prestižní adresu pro sídlo firmy bylo vždy snem mnoha podnikatelů. Ačkoliv o skutečném kreditu podnikatele toho taková adresa mnoho nenapoví, mít oficiální sídlo řekněme v pražské Ulici na příkopě anebo někde v Horní Lhotě č. p. 9, je z hlediska prvního dojmu přece jen značný rozdíl.

Od samého počátku poskytování virtuálních sídel byla zvučnost adresy jedním z hlavních důvodů, proč o tuto službu jevily firmy zájem. Některé se však k tomuto způsobu podnikání rozhodly i z důvodů méně kulantních, a sice proto, že pravděpodobnost kontroly ze strany úřadů, byla vždy podstatně menší ve velkých městech s mnoha firmami, než někde ve městě malém či na venkově.

Legitimní důvody

Dnes však pro zřízení takové firemní virtuální kanceláře existují již jen zcela pochopitelné a akceptovatelné důvody, neboť jednotlivé kontrolní úřady mají svou pravomoc rozšířenu na území celé republiky a nejsou tak více vázány pravidlem o místní příslušnosti. Více o této problematice zjistíte zde.

Kouzlo zajímavě znějící adresy však i nadále hraje velkou roli v rozhodování jednotlivých firem, které o pořízení virtuální kanceláře uvažují. Přece jen lukrativní adresa dodává firmě jakýsi nádech důležitosti a seriosnosti a může tak dopomoci k získání mnoha kontraktů.

Nesporný přínos začínajícím firmám

Využitím služeb virtuální kanceláře mohou zejména začínající podnikatelé a firmy výrazným způsobem zefektivnit vynakládání finančních prostředků na provoz a značně si tak usnadnit svůj vstup na trh. Při výši dnešních nájmů za kancelářské prostory a za situace, kdy sehnat kvalifikovaný personál ochotný pracovat za rozumnou mzdu je čím dál složitější, se podnikání prostřednictvím virtuální kanceláře stává pro mnohé, zejména menší firmy, téměř nutností.

Mnoha začínajícím firmám tento způsob podnikání umožnil díky nižším nákladům vůbec vzniknout a smysluplně provozovat jejich byznys hned od samého začátku.

Sídlo Firmy – Co obnáší Virtuální Kancelář?

Krom zajímavě znějící adresy je většinou poskytovatelem nabízen rovnou celý balíček služeb, který dokáže podnikatelům značným způsobem pomoci v jejich byznysu. Jak už víme, tento způsob provozování firmy je velice užitečný zejména pro ty začínající, ale existuje i celá řada zavedených firem, které zkrátka ke svému fungování nepotřebují vlastní kancelář s personálem. Služby virtuální kanceláře jsou tak již dlouhodobě velice žádané (více zde).  Umožňují totiž zcela plnohodnotné podnikání a to nezřídka s podstatně nižšími náklady.

Telefonní kontakt

Naprostou samozřejmostí je, že pro vás provozovatel virtuální kanceláře zajistí telefonický a rovněž i faxový kontakt se zákazníky, obchodními partnery a úřady. Postará se o to profesionálně proškolená operátorka a využít lze i automatické přesměrování telefonních hovorů, případně hlasovou schránku.

Každá firma si přitom může sama předem zvolit, jak budou hovory vyřizovány. Vybírat lze mezi telefonickým upozorněním, SMS zprávou či e-mailem a příchozí hovor může být také přímo přesměrován na předem zvolené telefonní číslo nebo do hlasové schránky. Hlasová schránka pochopitelně funguje nepřetržitě a obavy z promeškání nějakého důležitého jednání tak nejsou na místě.

Faxové zprávy se automaticky zpracují do elektronické podoby a jsou odeslány na e-mailovou adresu k tomu určenou.

Přebírání pošty

Přebírání a následné zpracování všech poštovních zásilek, ale i zásilek doručených například prostřednictvím kurýrů, je také nedílnou součástí balíčku služeb, který je každé firmě využívající virtuální kancelář poskytován. Došlou zásilku si lze kdykoliv v sídle firmy vyzvednout nebo ji nechat přeposlat na předem vybranou adresu.

Tím to zdaleka nekončí

Všichni solidní poskytovatelé těchto služeb pak firmám a podnikatelům rovněž nabízejí využití vlastní zasedací místnosti určené zejména k obchodním jednáním. Takový byznysmen ji využije třeba jen dvakrát či třikrát měsíčně, tak proč by si ji měl nákladně držet sám?

Rovněž veškerá běžná administrativa

Aby byl servis úplný, nemohou chybět ani běžné administrativní úkony, které byste za normálních okolností svěřili do rukou například sekretářce. Počínaje skenováním a kopírováním nejrůznějších dokumentů, přes zpracování faktur až po přepis rozličných textů.

Výhoda volby

Zásadní výhodou je, že si každý může přesně stanovit, které z nabízených služeb chce využívat a které jsou pro něj naopak nadbytečné. Celkové úspory na provoz firmy bývají i díky tomu mnohdy naprosto zásadní.

LivingHome on Facebook

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

5 + 6 =